نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1327
-
الف
+

یک فرصت فوق العاده برای نوجوانان علاقه مند به فوتبال در افغانستان و تاجیکستان

فراخوان فصل چهارم مسابقه بزرگ «ستاره ساز» منتشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، مسابقه بزرگ «ستاره ساز» با محوریت استعدادیابی نوجوانان در زمینه فوتبال، این بار به صورت ویژه میزبان استعدادهای نوجوان کشورهای افغانستان و تاجیکستان خواهد بود.

مسابقه «ستاره ساز» که یکی از برنامه های استعدادیابی پربیننده سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است، با نشر تیزر فراخوان این برنامه مهیج از شبکه جهانی آی فیلم 2، از نوجوانان علاقه مند به فوتبال در کشورهای افغانستان و تاجیکستان دعوت نموده است.

ستاره ساز از داوطلبان علاقمند به فوتبال دعوت نموده که با ثبت نام در این مسابقه شانس خود را برای استعدادیابی امتحان نمایند. بر این اساس علاقه مندان می توانند از مهارت ها و تخنیک های فوتبالی خویش ویدیویی در حد دو دقیقه به صورت افقی ثبت نموده و با ذکر نام، تخلص و کشور محل زندگی شان به شماره واتساپ 00989387813373 ارسال نمایید.

برای ضبط ویدیو به چند نکته زیر توجه کنید:

1-حرکات نمایشی انجام ندهید.
2-سعی کنید خوب بازی کنید.
3-ابتدای ویدیو خود تان را معرفی کنید.( مستقیم رو به روی کمره، سپس دکمه توقف را بزنید و در زمان بازی ادامه ثبت بزنید و ویدیوی شما باید پشت سر هم بدون ادیت باشد)
4-حجم ویدیو را قبل از ارسال کنترل کنید.
5-روی ویدیو موسیقی نگذارید.
6-دوربین را در جهت افقی قرار دهید.

نفرات منتخب برای راستی آزمایی و طی مراحل حضوری به کشور ایران دعوت می شوند و دو تن از اقارب شان تا پایان همراهشان خواهند بود.

س غ/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر
محمد بشیر دین‌پرور

سلام‌وقت‌ بخیر‌ تشکر از‌برنامه‌ خوب‌تان

محمدبشیردین‌پرور

تشکر از برنامه خب‌ ‌تان